06 september 2017

Het was me het zomertje wel

Toen ik met een koelkast van Scheerhorn onderweg naar het Opklapatelier langs eetcafé Miracle kwam schoot me ineens te binnen dat ik wel een stoepbord wilde hebben. Toevallig had uitbater Jaap er nog wel eentje, type schoolbord, in de schuur. Moest alleen opgeknapt worden. De eigenaar van de naastgelegen Blokker had nog wel een verrijdbare waar posters in kunnen.

Dus die van Jaap met vele lagen schoolbordverf en lak opgekalefaterd, en die van de Blokker gevuld met posters van Opa.

Een dikke twee maanden later liggen ze gebroederlijk in de container met bouwafval op fort Verlaat. Te mooi en handig om weg te doen, maar toch maar gedaan. De ruimte in de schuur is eindig. Als er nog weer een nieuw Opklapatelier komt, kom ik ook wel weer aan nieuwe borden.



Geen opmerkingen: